Oefenweek OLS
Sinds enkele jaren stellen wij schutterijen in de gelegenheid om in het “vrije” te komen schieten in Wessem ter voorbereiding op het OLS. Ook dit jaar willen wij u deze mogelijkheid weer bieden.
U bent van harte welkom op woensdag 01 juli en/of vrijdag 03 juli 2026 van 19.00 tot 21.00 uur. Punten en stokjes brengen wij u tegen kostprijs in rekening (3,- euro per 18 punten). Verder zijn er voor u geen kosten aan deze oefendagen verbonden.
Wilt uw vereniging op woensdag 01 juli en/of vrijdag 03 juli komen schieten? Meld u zich dan vóór woensdag 24 juni 2026 aan bij Bas Deneer: schietcommissie@sintjoriswessem.nl.
Bij uw aanmelding dient u de volgende gegevens te vermelden:
• Naam vereniging en contactpersoon;
• E-mailadres en telefoonnummer van de contactpersoon;
• Welke dag of dagen dat u wilt komen schieten.
BELANGRIJK:
Door de nieuwe wet- en regelgeving is het verplicht dat alle schutters in het bezit zijn van een geldig ID-bewijs. Daarom ook het verzoek aan alle verenigingen die aan de oefening deelnemen om het introducé register voor aanvang in te leveren.
Heeft u naar aanleiding van deze uitnodiging nog vragen? Neemt u dan contact op met:
Bas Deneer: schietcommissie@sintjoriswessem.nl.
Wij zien u graag in Wessem ”oppe wei.”