Oefenweek OLS

Oefenweek OLS

Sinds enkele jaren stellen wij schutterijen in de gelegenheid om in het “vrije” te komen schieten in Wessem ter voorbereiding op het OLS. Ook dit jaar willen wij u deze mogelijkheid weer bieden.

U bent van harte welkom op woensdag 01 juli en/of vrijdag 03 juli 2026 van 19.00 tot 21.00 uur. Punten en stokjes brengen wij u tegen kostprijs in rekening (3,- euro per 18 punten). Verder zijn er voor u geen kosten aan deze oefendagen verbonden.

Wilt uw vereniging op woensdag 01 juli en/of vrijdag 03 juli komen schieten? Meld u zich dan vóór woensdag 24 juni 2026 aan bij Bas Deneer: schietcommissie@sintjoriswessem.nl.

Bij uw aanmelding dient u de volgende gegevens te vermelden:
• Naam vereniging en contactpersoon;
• E-mailadres en telefoonnummer van de contactpersoon;
• Welke dag of dagen dat u wilt komen schieten.

BELANGRIJK:
Door de nieuwe wet- en regelgeving is het verplicht dat alle schutters in het bezit zijn van een geldig ID-bewijs. Daarom ook het verzoek aan alle verenigingen die aan de oefening deelnemen om het introducé register voor aanvang in te leveren.

Heeft u naar aanleiding van deze uitnodiging nog vragen? Neemt u dan contact op met:
Bas Deneer: schietcommissie@sintjoriswessem.nl.

Wij zien u graag in Wessem ”oppe wei.”

Reacties zijn gesloten.